APIE MOKYKLĄ
Jonavos Neries pagrindinė mokykla-
pradinį ir pagrindinį išsilavinimą teikianti mokykla. Mokykloje organizuojama pailgintos dienos darbo grupės veikla 1-4 klasių mokiniams.
Mokyklos padalinys -
Jonavos Neries pagrindinės mokyklos Santarvės" skyrius.
Mokyklos nuostatai
>>>
Mokyklos vizija
Moderni, konkurencinga, teikianti kokybiškas švietimo paslaugas pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas mokykla.
Mokyklos misija
Jonavos ,,Neries pagrindinė mokykla atvira, demokratiška, besimokanti organizacija, teikianti kokybišką, atitinkantį mokinių ir jų tėvų (globėjų) poreikius, išsilavinimą pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, ugdanti šiuolaikines kompetencijas bei vertybines nuostatas, rengianti mokinius sėkmingam tolimesniam mokymuisi ir gyvenimui.
Mokyklos filosofija
Neužtenka tik žinoti, reikia panaudoti žinias.
Neužtenka tik norėti, reikia veikti.
Vertybės
Saugumas,
demokratiškumas,
tolerancija,
geranoriškumas,
atsakomybė,
bendradarbiavimas.
į viršų
Atributika
Mokyklos herbas
Mokyklinės uniformos
į viršų
Specialiosios pagalbos teikimas mokykloje
Kad ugdymas būtų sėkmingas, mokykloje sutelktos specialistų pastangos.
Sudaryta specialiojo ugdymo komisija, kuri kasmet parengia veiklos programą.
Kiekvienas specialistas atlieka savo darbą ir gana išsamiai įvertina moksleivio
ugdymosi sunkumus ar problematiško elgesio priežastis.
Specialusis pedagogas teikia pagalbą turintiems intelekto sutrikimų,
specifinių pažinimo sutrikimų, emocijų, elgesio ir socialinės raidos sutrikimų,
judesio ir padėties sutrikimų, lėtinių somatinių ir neurologinių sutrikimų,
kompleksinių sutrikimų ir ribotą intelektą. Specialioji pedagogė veda pratybas,
per kurias taikydama specialius darbo būdus bei metodus lavina sutrikusias
funkcijas bei padeda išmokti pagrindinių mokomųjų dalykų medžiagą.
Logopedė teikia pagalbą turintiems kalbos ir kitų komunikacijos
sutrikimų. Siekdama užkirsti kelią galimiems mokymosi sunkumams išsiaiškina
vaikų kalbos, kalbėjimo bei komunikacijos sutrikimo pobūdį, priežastis bei
numato palankiausias sutrikusios kalbos plėtotės korekcijos priemones ir būdus.
Psichologė rūpinasi vaikų bei kitų mokyklos bendruomenės narių
psichine sveikata ir reikalingų psichologinių ugdymo sąlygų sudarymu. Siekdama
išsiaiškinti intelektinių gebėjimų lygį, mokymosi ar problemiško elgesio
priežastis, atlieka moksleivio psichologinį įvertinimą, daro psichologines
išvadas, konsultuoja moksleivius, jų tėvus bei pedagogus, atlieka tyrimus.
Padeda spręsti mokymo, mokymosi, asmenines bei bendravimo problemas- padeda
geriau pažinti save bei aplinkinius žmones, ieškoti saviugdos būdų.
Socialinė pedagogė aiškinasi ugdytinių bei jų tėvų
pedagoginių socialinių problemų pobūdį, socialinius (mokinių
maitinimo, vežiojimo į mokyklą ir kt.) poreikius. Padeda spręsti problemas,
susijusias su pagrindinių vaiko poreikių tenkinimu, rūpinasi mokyklos lankymu,
mokymosi motyvacija, elgesio problemų sprendimu, padeda tėvams suprasti vaikų
socialinius ir psichologinius poreikius, savo teises ir pareigas, gauti
socialinę pagalbą.
Kiekvieną mėnesį vyksta specialiojo ugdymo komisijos posėdžiai, kuriuose
aptariama:
spec. poreikių moksleivių ugdymo planai;
moksleivių mokymosi sunkumai;
moksleivių ugdymo proceso organizavimas;
spec. poreikių moksleivių mokymosi rezultatai ir mokymosi kokybė;
namuose mokomų moksleivių ugdymas;
moksleivių, turinčių elgesio problemų, kalbos ir komunikacijos sutrikimų,
ugdymas;
aprobuojamos mokytojų parengtos individualios programos.
į viršų
Informacinės technologijos mokykloje
Kaip ir į daugelį provincijos mokyklų, taip ir į mūsų Jonavos Neries
pagrindinę mokyklą - kompiuteriai atėjo tyliai ir nepastebimai laimėjus
Mokyklų bendruomenių informavimo NATO ir saugumo klausimais konkursą (2002
m.), mokyklos
bibliotekoje atsirado 4 kompiuteriai. Tai paskatino mokyklos mokinius ir
mokytojus labiau domėtis informacinėmis technologijomis. Nuo 2003 m. įvedamos
pasirenkamos informacinių technologijų pamokos 5 klasių mokiniams, o pradinių
klasių ir 6-8 klasių mokiniams vedami papildomojo ugdymo užsiėmimai.
Mokiniams suteikiamos pagrindinės informacinių technologijų žinios bei įgūdžiai
jie išmoksta dirbti su grafikos redaktoriais, teksto rengykle, skaičiuokle,
pateikčių rengimu, susipažįsta su hipertekstu ir multimedija, geba ieškoti
informacijos žiniatinklyje, ją sisteminti ir apdoroti formuojama mokinio e-darbo kompiuteriu
vieta. Tai sudaro prielaidas dalykų mokytojams plačiau ir giliau taikyti IKT savo pamokose projektinėje veikloje, integruotose pamokose,
atliekant kūrybinius darbus ir kt.
Laimėjus įvairius konkursus ir programas -
ŠMM programa e-mokykla
(2003 m., laimėta kompiuterių klasė);
Dr. J. Kazicko šeimos fondo paramos Lietuvos švietimui
projektas
(2003 m., laimėti 2 nešiojami kompiuteriai,
1 multiterpės projektorius);
Švietimas informacinei visuomenei"
(2004 m., laimėti 5 kompiuteriai);
MTP
(2006 m., laimėtos 3 interaktyvios lentos, 3 nešiojami kompiuteriai,
3 multiterpės projektoriai);
Informacinių ir komunikacinių technologijų taikymo 7-8 klasių ugdymo procese proveržis >>>
(2006 m., laimėti 2 nešiojamieji kompiuteriai, 2 stacionarūs kompiuteriai,
3 multiterpės projektoriai);
nacionalinis dorinio ugdymo konkursinis projektas pagrindinės mokyklos VII-VIII klasių mokiniams
>>>
(2008 m., laimėti 3 nešiojami kompiuteriai);
Atnaujintų bendrųjų programų įgyvendinimas
(2009 m., 3 nešiojami kompiuteriai, 1 multiterpės projektorius);
IKT strategijos įgyvendinimas mūsų mokykloje
>>>
(2009 m., laimėtas 1 nešiojamas kompiuteris, 1 multiterpės projektorius)
MTPplius"
>>>
(2009-2011 m.)
mokykloje įrengta specializuota
kompiuterių klasė, IT kabinetas, mobili kompiuterių klasė, du kompiuterizuoti metodikos kabinetai ir mokytojų kambarys, kiekvienas mokyklos mokytojas turi kompiuterizuotą
darbo vietą (kompiuteris + multiterpės projektorius), modernizuota mokyklos biblioteka. Tai leidžia plačiai taikyti informacines technologijas mokyklos
ugdymo procese.
Informacinės technologijos mokykloje aktyvina mokinių ir
mokytojų veiklą.
2011
į viršų
|