Jonavos „Neries“ pagrindinė mokykla

mokykla
shadow shadow

APIE MOKYKLĄ

www.aikos.smm.lt

 

Pro mokyklos langą...
 

 
Jonavos „Neries“ pagrindinė mokykla-
pradinį ir pagrindinį išsilavinimą teikianti mokykla. Mokykloje organizuojama pailgintos dienos darbo grupės veikla 1-4 klasių mokiniams.
Mokyklos padalinys -
Jonavos „Neries“ pagrindinės mokyklos „Santarvės" skyrius.

Mokyklos nuostatai >>>

 

Mokyklos vizija
Moderni, konkurencinga, teikianti kokybiškas švietimo paslaugas pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas mokykla.

Mokyklos misija
Jonavos ,,Neries“ pagrindinė mokykla – atvira, demokratiška, besimokanti organizacija, teikianti kokybišką, atitinkantį mokinių ir jų tėvų (globėjų) poreikius, išsilavinimą pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, ugdanti šiuolaikines kompetencijas bei vertybines nuostatas, rengianti mokinius sėkmingam tolimesniam mokymuisi ir gyvenimui.

Mokyklos filosofija
Neužtenka tik žinoti, reikia panaudoti žinias.
Neužtenka tik norėti, reikia veikti.

 

Vertybės
Saugumas,
demokratiškumas,
tolerancija,
geranoriškumas,
atsakomybė,
bendradarbiavimas.  

 

į viršų

Atributika

Mokyklos herbas

Mokyklinės uniformos

 

į viršų

Specialiosios pagalbos teikimas mokykloje


Kad ugdymas būtų sėkmingas, mokykloje sutelktos specialistų pastangos. Sudaryta specialiojo ugdymo komisija, kuri kasmet parengia veiklos programą. Kiekvienas specialistas atlieka savo darbą ir gana išsamiai įvertina moksleivio ugdymosi sunkumus ar problematiško elgesio priežastis.

Specialusis pedagogas teikia pagalbą turintiems intelekto sutrikimų, specifinių pažinimo sutrikimų, emocijų, elgesio ir socialinės raidos sutrikimų, judesio ir padėties sutrikimų, lėtinių somatinių ir neurologinių sutrikimų, kompleksinių sutrikimų ir ribotą intelektą. Specialioji pedagogė veda pratybas, per kurias taikydama specialius darbo būdus bei metodus lavina sutrikusias funkcijas bei padeda išmokti pagrindinių mokomųjų dalykų medžiagą.

Logopedė teikia pagalbą turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų. Siekdama užkirsti kelią galimiems mokymosi sunkumams išsiaiškina vaikų kalbos, kalbėjimo bei komunikacijos sutrikimo pobūdį, priežastis bei numato palankiausias sutrikusios kalbos plėtotės korekcijos priemones ir būdus.

Psichologė rūpinasi vaikų bei kitų mokyklos bendruomenės narių psichine sveikata ir reikalingų psichologinių ugdymo sąlygų sudarymu. Siekdama išsiaiškinti intelektinių gebėjimų lygį, mokymosi ar problemiško elgesio priežastis, atlieka moksleivio psichologinį įvertinimą, daro psichologines išvadas, konsultuoja moksleivius, jų tėvus bei pedagogus, atlieka tyrimus. Padeda spręsti mokymo, mokymosi, asmenines bei bendravimo problemas- padeda geriau pažinti save bei aplinkinius žmones, ieškoti saviugdos būdų.

Socialinė pedagogė aiškinasi ugdytinių bei jų tėvų pedagoginių socialinių problemų pobūdį, socialinius (mokinių maitinimo, vežiojimo į mokyklą ir kt.) poreikius. Padeda spręsti problemas, susijusias su pagrindinių vaiko poreikių tenkinimu, rūpinasi mokyklos lankymu, mokymosi motyvacija, elgesio problemų sprendimu, padeda tėvams suprasti vaikų socialinius ir psichologinius poreikius, savo teises ir pareigas, gauti socialinę pagalbą.

Kiekvieną mėnesį vyksta specialiojo ugdymo komisijos posėdžiai, kuriuose aptariama:

• spec. poreikių moksleivių ugdymo planai;

• moksleivių mokymosi sunkumai;

• moksleivių ugdymo proceso organizavimas;

• spec. poreikių moksleivių mokymosi rezultatai ir mokymosi kokybė;

• namuose mokomų moksleivių ugdymas;

• moksleivių, turinčių elgesio problemų, kalbos ir komunikacijos sutrikimų, ugdymas;

• aprobuojamos mokytojų parengtos individualios programos.

 

į viršų

 

 

Informacinės technologijos mokykloje

Kaip ir į daugelį provincijos mokyklų, taip ir į mūsų – Jonavos „Neries“ pagrindinę mokyklą - kompiuteriai „atėjo“ tyliai ir nepastebimai – laimėjus „Mokyklų bendruomenių informavimo NATO ir saugumo klausimais“ konkursą (2002 m.), mokyklos bibliotekoje atsirado 4 kompiuteriai. Tai paskatino mokyklos mokinius ir mokytojus labiau domėtis informacinėmis technologijomis. Nuo 2003 m. įvedamos pasirenkamos informacinių technologijų pamokos 5 klasių mokiniams, o pradinių klasių ir 6-8 klasių mokiniams vedami papildomojo ugdymo užsiėmimai.
Mokiniams suteikiamos pagrindinės informacinių technologijų žinios bei įgūdžiai – jie išmoksta dirbti su grafikos redaktoriais, teksto rengykle, skaičiuokle, pateikčių rengimu, susipažįsta su hipertekstu ir multimedija, geba ieškoti informacijos žiniatinklyje, ją sisteminti ir apdoroti – formuojama mokinio e-darbo kompiuteriu vieta. Tai sudaro prielaidas dalykų mokytojams plačiau ir giliau taikyti IKT savo pamokose – projektinėje veikloje, integruotose pamokose, atliekant kūrybinius darbus ir kt.
Laimėjus įvairius konkursus ir programas -

ŠMM programa e-mokykla
(2003 m., laimėta kompiuterių klasė);

Dr. J. Kazicko šeimos fondo paramos Lietuvos švietimui
projektas
(2003 m., laimėti 2 nešiojami kompiuteriai, 1 multiterpės projektorius);

„Švietimas informacinei visuomenei"
(2004 m., laimėti 5 kompiuteriai);

MTP
(2006 m., laimėtos 3 interaktyvios lentos, 3 nešiojami kompiuteriai,
3 multiterpės projektoriai);

„Informacinių ir komunikacinių technologijų taikymo 7-8 klasių ugdymo procese proveržis“ >>>
(2006 m., laimėti 2 nešiojamieji kompiuteriai, 2 stacionarūs kompiuteriai,
3 multiterpės projektoriai);

nacionalinis dorinio ugdymo konkursinis projektas pagrindinės mokyklos VII-VIII klasių mokiniams
>>>
(2008 m., laimėti 3 nešiojami kompiuteriai);

„Atnaujintų bendrųjų programų įgyvendinimas“

(2009 m., 3 nešiojami kompiuteriai, 1 multiterpės projektorius);

„IKT strategijos įgyvendinimas mūsų mokykloje“
>>>
(2009 m., laimėtas 1 nešiojamas kompiuteris, 1 multiterpės projektorius) 

„MTPplius" >>>
(2009-2011 m.) 

– mokykloje įrengta specializuota kompiuterių klasė, IT kabinetas, mobili kompiuterių klasė, du kompiuterizuoti metodikos kabinetai ir mokytojų kambarys, kiekvienas mokyklos mokytojas turi kompiuterizuotą darbo vietą (kompiuteris + multiterpės projektorius), modernizuota mokyklos biblioteka. Tai leidžia plačiai taikyti informacines technologijas mokyklos ugdymo procese.
Informacinės technologijos mokykloje aktyvina mokinių ir mokytojų veiklą.

2011


į viršų

 

shadow
 © 2005-2006 Vizitinė kortelėInformacijaApie mokykląBendruomenėVeiklaRenginiai, fotogalerijaBibliotekaUgdymas